Veelgestelde vragen
VERZENDEN
Wij voorzien (in België) een gratis verzendservice bij aankopen vanaf €75. Na het plaatsen van een bestellingen en het afronden van de betaling, wordt deze bestelling binnen 1 à 2 werkdagen door ons verstuurd. Verzendingen gebeuren via DPD.
Wanneer de bestelling verzonden is zal u een verzendbevestiging ontvangen. Vind je deze niet meteen terug in jouw mailbox? Check dan zeker of hij niet bij de spam is beland.
Wanneer wordt mijn pakketje geleverd?
In de meeste gevallen worden de bestelde producten binnen België de eerstvolgende werkdag na de verzending geleverd. Het kan altijd zijn dat een pakket vertraging oploopt bij DPD. Unique is hier helaas niet verantwoordelijk voor en hier hebben wij ook geen controle over.
Wanneer wij het pakketje verzenden en aanmelden bij DPD, ontvang je een track&trace code via mail zodat je de status van je pakket kan opvolgen.
Ben je niet thuis wanneer de postbode het pakketje komt leveren? Dan zal deze een briefje in de brievenbus achterlaten met het bericht waar je jouw pakketje kan gaan afhalen.
AFHALEN
Je kan je bestelling afhalen op een veilige plaats, duidt in het winkelmandje aan dat je u bestelling graag komt afhalen.
Ik contacteer je via mail als je bestelling klaar staat.
CADEAUBON
Kan ik een elektronische cadeaubon aankopen?
Je kan een elektronische cadeaubon aankopen, deze kan je vinden op de webshop. Na het afrekenen ontvang je de cadeaubon in je mailbox. In de mail vind je een unieke code die je kan gebruiken op de webshop en in het schoonheidssalon.
Kan ik een elektronische cadeaubon aankopen?
Dit kan zeker. Koop een elektronische cadeaubon aan en meld in de opmerkingen dat je het graag komt afhalen.
Ik contacteer je via mail als je cadeaubon klaar staat.
* Cadeaubonnen worden niet meegerekend in de gratis verzending vanaf €75,-